Trigasm

I weekenden har jeg været på messe med emnet triathlon. Messen Trigasm er, så vidt jeg ved, en tilbage vendende begivenhed med foredrag, workshop og udstiller fra forskellige brands, butikker og produkter. Det hele foregik i Østerbrohuset i København fra fredag til søndag. Fredag var jeg til workshop/foredrag om løb med titlen “Optimer din løbestil” med Morten Jensen som er uddannet fysioterapeut med speciale i biomekanik, bevægelsesanalyse og løbestil. Han er certificeret POSE running instruktør og coach for OOB Coaching.

Lørdag var jeg til såkaldt “krydsforhør” med Torbjørn Sindballe hvor man via Facebook har kunnet stille spørgsmål som han besvarede i løbet af krydsforhøret.
(null)

Senere var jeg til foredrag om Aerob træning og træningsplanlægning med Henrik Deleuran Bech fra Danish Sports Academy. Super interessant foredrag om hvad vi skal træne og hvorfor, arbejdskrav, forudsætninger, målsætning, retningslinjer for træningspas, træningszoner, aerob træning, hvordan kroppen fungere.
(null)

(null)

Jeg havde også billet til søndagen, men valgte at blive hjemme. Søndagen bruger jeg tit og ofte på cykeltræning sammen med Kvik Tri Team eller en længere løbetur, men da jeg i løbet af ugen har haft (begyndende) ondt på indersiden af venstre knæ valgte jeg at lade være med træne – hverken cykling eller løb. I stedet valgte jeg at bruge søndagen på planlægge min træning frem mod mit helte store mål i 2015 – Ironman Copenhagen 2015. Det vender jeg tilbage til i morgen.

Da det “kun” blev til træning lørdag i løbet af weekenden blev træningen i uge 6 ikke så voldsom. Alt i alt 5,5 times aktiv træning fordelt på tre træningspas med svømning, 2 træningspas med “hometrainer” og en enkelt lille bitte løbetur på 2,5 km

(null)

Jeg havde også billet til søndagen, men valgte at blive hjemme. Søndagen bruger jeg tit og ofte på cykeltræning sammen med Kvik Tri Team eller en længere løbetur, men da jeg i løbet af ugen har haft (begyndende) ondt på indersiden af venstre knæ valgte jeg at lade være med træne – hverken cykling eller løb. I stedet valgte jeg at bruge søndagen på planlægge min træning frem mod mit helte store mål i 2015 – Ironman Copenhagen 2015. Det vender jeg tilbage til i morgen.

Da det “kun” blev til træning lørdag i løbet af weekenden blev træningen i uge 6 ikke så voldsom. Alt i alt 5,5 times aktiv træning fordelt på tre træningspas med svømning, 2 træningspas med “hometrainer” og en enkelt lille bitte løbetur på 2,5 km

(null)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>